Jarig en 1e schooldag - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu Jarig en 1e schooldag - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu

Jarig en 1e schooldag

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

02 April 2012 | Nederland, Reuver

We zijn al weer ruim een maand thuis, dus hoog tijd voor een update. En we kunnen eigenlijk niks anders zeggen dan dat het goed gaat hier! We hebben lekker ons ritme gevonden, en Cheng doet met ons mee alsof hij nooit anders gedaan heeft. Ook Bo doet het heel goed als grote broer. De jongens kunnen heel leuk samen spelen, met dat mooie weer ook lekker vaak buiten, en zo af en toe verschillen ze ook wel eens van mening. Eigenlijk precies zoals het hoort ;-)

Gisteren was ons kleine mannetje jarig! Wat is hij verwend, en wat heeft hij genoten. En als je 4 jaar bent dan mag je naar…. school! Maar omdat we net thuis zijn doen we het nog lekker rustig aan, en zo mocht Cheng vanmorgen beginnen op de peuterspeelzaal. En oh wat had hij daar een zin in. We waren de afgelopen weken al een paar keer bij de peuterspeelzaal binnen gelopen als we Bo naar school brachten. En dan was hij al moeilijk mee naar huis te krijgen. Maar vanmorgen mocht hij dan echt. Heel trots ging hij vanmorgen op weg naar school, nieuwe tas op zijn rug. We brachten eerst Bo naar de klas, maar Cheng kon echt niet meer wachten, hij gaf Bo snel een kus en sleurde me zowat de klas uit op weg naar zijn juf. Vol vertrouwen liep hij de klas in, helemaal klaar om te gaan spelen. Mamma kreeg een kus en knuffel en nog een laatste zwaai, maar toen was het toch echt tijd om te gaan. Ik heb nog even stiekem door het raam gekeken, maar meneertje was gewoon lekker aan het spelen. Ach ja, kleine jongetjes worden groot….. maar die van ons gaan wel erg snel :-)

• 02 April 2012 - 08:40

Anita, Wil & Floris:

Alsnog van harte gefeliciteerd met Cheng. Ja, geniet er maar volop van want het gaat zo snel. Wat ontzettend fijn dat hij de peuterspeelzaal zo leuk vond en dat jullie hem dus met een gerust hart kunnen achterlaten. Ik vond het laatst ook zo leuk om hem op de achtergrond te horen praten of Oma aan de telefoon was. Hij heeft natuurlijk een heel goed voorbeeld van zijn grote broer.
    Nou veel lief en tot de Pinksteren, gezellig!

• 02 April 2012 - 08:49

Dorèt:

Ja zo gaat dat....hoort er allemaal bij. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 4 jarige zoon. Hiep hiep voor Cheng en ook voor Bo.
    Vandaag weer een nieuwe grote stap gezet. Super dat hij dat meteen leuk vindt. Dat is weer binnen. Het doet het fantastisch begrijp ik steeds uit de verhalen. Blijf genieten, want ze worden echt heeeeeeel snel groot.
    Iedere leeftijd heeft zijn charme, maar klein zijn ze maar heel kort.
    Een dikke knuffel voor jullie en eet de rest van de taart maar lekker op.
    Fijne dag nog vandaag. Ben benieuwd naar Chengs reactie als hij terugkomt van school. Ik hoor het wel.
    Groeten Dorèt

• 04 April 2012 - 08:26

Fam De Ruiter:

Hoi alle 4,

Nog van harte met Cheng!!! 4 alweer.
    Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!!
    Hier gaat het ook goed en Tino mag na de Pasen ook naar groep 1!
    Hopelijk tot ziens!!

Groetjes van Marcel,Sabine,Noa en Tino.

• 15 April 2012 - 17:15

Frits En Wil:

Hallo Fam. Boots,

Wat SUPER zeg dat het zo goed gaat met jullie geweldig.Fijn dat Cheng het
    leuk vindt op school SUPER.

Groetjes,Frits en Wil