De laatste avond samen - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu De laatste avond samen - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu

De laatste avond samen

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

10 Januari 2010 | Nederland, Reuver

Allereerst: oma Fien van harte proficiat met je verjaardag! Als we terug zijn komen we met z'n drietjes een lekker stukje vlaai eten.

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan. Lekker ontbeten in een iets te chique eetzaal, als dat maar goed gaat komende week als we kleine Bo onder controle moeten houden ;-)
Daarna een wandeling in de regen. We wanen ons in Nederland vandaag, regen en natte sneeuw. Nog even rondgekeken in het warenhuis onder ons hotel, een soort Bijenkorf met alle bekende merken.

Vanmiddag zijn we met Denise (de gids) boodschappen gaan doen om spulletjes voor Bo te kopen. We hopen dat hij van Winnie de Pooh koekjes en lollies houdt. Die lollies vinden wij niet zo'n succes (overbezorgde ouders?) maar we hebben ze toch maar gekocht op aanraden van Denise, om Bo deze week zoet te houden tijdens de lange rit naar de plaats van het kindertehuis. Het was net als gisteren weer erg druk in de supermarkt, en op ieder hoekje stond wel een medewerker door een microfoon te roepen wat er in de aanbieding is. Leuk om te zien, minder leuk voor je oren. Inmiddels zijn we er wel aan gewend dat we veel niet kunnen lezen en verstaan. Ons Chinees is nog steeds niet geweldig ;-)

Vervolgens lekker gegeten. Ja, met stokjes, we kunnen het! Hotpot stond er dit keer op het menu, een soort wokken. We hadden mild spicy besteld, maar dat was toch heter dan we dachten, het echte spicy laten we graag aan de Chinezen zelf over.

Vanavond de laatste voorbereidingen gedaan voor morgen, papieren bijeen gezocht en een tasje ingepakt met speeltjes en lekkers voor Bo. Merkwaardig genoeg zijn we allebei erg rustig, we laten het allemaal maar gebeuren. Wel zijn we natuurlijk heel erg benieuwd hoe Bo morgen zal reageren, maar volgens Denise is hij waarschijnlijk goed voorbereid, dus weet hij wie we zijn. Het afscheid van zijn nanny en tehuis zal evengoed heel moeilijk voor hem zijn, dus we verwachten een verdrietig en/of boos jongetje, maar we zullen zien.

Morgen worden we om 13.30 uur opgehaald in het hotel, om 14.00 uur zullen we Bo ontmoeten. Voor jullie is het dan 7.00 uur. Natuurlijk probeer ik morgen een foto van onze kanjer op de site te zetten.

Dit was het voor vandaag, groetjes van een bijna papa en mama.

• 10 Januari 2010 - 15:04

Eline :

Ni hao :P

Alles goed met jullie ?

Pappa moest vandaag vroeg voeren want hij moest naar de mansluujzitting.:) Hij ging al om kwart voor 8 vanmorgen voeren. Pucky blafte niet, Moenga heel eventjes. Saar en Galupy hinnikten toen pappa de stal binnen kwam. Vandaag staan ze buiten, gisteren was het een beetje te koud. Met alle beesten gaat het goed.

Spannend nog een nachtje !:P
    Ook wij zijn erg benieuwd, en vinden het erg spannend ;)
    Hopelijk kunnen jullie nog een beetje slapen:-d

We gaan dadelijk weer na de beesten om te voeren !

Gisteren morgen gingen we de kippen voeren en Denise was er bij want die bleef slapen Denise is bang voor kippen dus toen maakten pappa de deur open en toen kwamen alle kippen op denise af en Denise rende toen heel hard weg en pappa zei tegen de kippen : PAK ZE !!!! :P

Welterusten en tot morgen :)

Eline (H)

• 10 Januari 2010 - 15:06

Yvonne:

Oeeeeh.... nu komt het wel erg dichtbij :)

En natuurlijk zal het voor Bo moeilijk zijn om afscheid te nemen, maar hij krijgt er een geweldig leven voor terug. Inclusief een mama en papa die er helemaal voor hem zijn. Wat wil hij nog meer ;)

Hopelijk kunnen jullie vanavond een b-tje slapen. Blijft hartstikke spannend natuurlijk. Nog ff met jullie tweetjes en daarna zal het voor altijd anders zijn :)

Ben benieuwd naar zijn (maar ook jullie) reactie na de eerste ontmoeting. Ik wacht met spanning het verhaal en de foto's af .......

Groetjes,

Yvonne

• 10 Januari 2010 - 16:54

Angelique:

Hallo Patrick & Helga,

Wat spannend zeg, kan me bijna niet voorstellen dat jullie komende nacht slapen!
    Morgen eindelijk het moment waar jullie samen zo lang op hebben gewacht. Geniet er van met z'n drietjes.
    Groetjes uit een "wit" Beesel.

• 10 Januari 2010 - 17:43

Mirna Janssen:

Hallo bijna trotse ouders, nog even slapen en dan is het zover. Het is een spannende dag voor jullie allemaal. Ik wens jullie veel plezier samen. Hij zal wel snel aan jullie wennen, hij kan zich geen betere ouders wensen.

Gr. Mirna

• 10 Januari 2010 - 20:12

Gerben En Odette:

Hallo Patrick en Helga,

Hopelijk liggen jullie nu lekker te slapen en te dromen over jullie kleine ventje. Nog slechts enkele uren verwijderd van elkaar.
    Wij wensen jullie morgen een fantastische dag en hopen dat jullie samen een heel gelukkige en liefdevolle toekomst tegemoet gaan.

Groetjes Gerben, Odette, Lara, Finn en Luuk

• 10 Januari 2010 - 20:13

Audrey:

Ik geloof dat ik al geen oog meer dicht doe, tegen de tijd dat wij wakker worden, hebben jullie al je ontmoeting gehad met Bo.
    We hopen dat het voor jullie maar ook voor Bo gaat meevallen en dat zijn afscheid niet al te moeilijk zal zijn.
    Heel veel succes en tot lees !!!

Audrey Eduardo en Kjell

• 10 Januari 2010 - 20:16

Karin Steeghs:

Goedemorgen Helga en Patrick,

Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Spannend hè. Eindelijk is het dan zover jullie langverwachte wens komt eindelijk uit.
    Geniet van jullie eerste moment saampjes.
    Wij denken aan jullie.

Groetjes Karin, Peter, Carlos en Sebas.

• 10 Januari 2010 - 20:22

Suzanne&Rene:

Ha,

Bij jullie is t nu t nu 4.15u. Niet lang meer een t lange wachten wordt beloond. Zeker zal t voor Bo wennen zijn. Maar hij krijgt 2 geweldig lieve ouders. Dus dat komt zeker goed. Rust nog wat goed uit. Heel veel plezier dadelijk en geniet van jullie Bo.

Gr. x

• 10 Januari 2010 - 21:57

Angelique Claessen:

Patrick en Helga,
    Wat is het ontzettend spannend voor jullie!
    Ik wens jullie heel veel geluk met z'n drietjes!
    gr.Angelique

• 11 Januari 2010 - 04:50

Miranda:

goedemiddag patrick en helga het is nu bij ons 5.45 uur en ik ga zo werken maar eerst wil ik jullie heel plezier wensen want nu is t bijna zover en zullen jullie bo in de armen kunnen sluiten. Als Bo dadelijk merkt wat hij voor trotse en lieve ouders krijgt komt alles wel goed.

groetjes miranda

• 11 Januari 2010 - 06:57

Suzanne:

Als t goed is zijn jullie nu bij Bo en houden hem waarschijnlijk in jullie armen. Geniet ervan. Gr. x

• 11 Januari 2010 - 08:00

Fred En Dini :

lieve helga patrick

als het goed is hebben jullie bo lekker in jullie armen geniet er van dikke kus

• 11 Januari 2010 - 08:05

Astrid:

Lieve Pappa en Mamma,

PROFICIAT !!!!!!!

Als het goed is hebben jullie nu jullie zoontje Bo .
    Wat zal dit toch een super gevoel zijn.
    We hopen dat alles goed is gegaan en dat jullie nu alleen maar kunnen genieten van jullie ventje.

Eindelijk na al die jaren wachten is het nu voor jullie zover!!!!

Het eerste wat hier vanochtend werd geroepen toen iedereen wakker was 07.30: Ze hebben hem!!!!!!

Nou we wachten vol spanning op jullie verslag en foto's!!!!

Bo boft maar met zulke leuke en lieve Pappa en Mamma!!!!!!

gROETJES EN DIKKE KUSSEN VAN ONS AAN JULLIE ALLE 3 VAN :

FRED - ASTRID - ELINE EN LARS

• 11 Januari 2010 - 08:32

Francis F.:

Hoi Helga en Patrick!

Spannend! Het verhaal stopt nu op het meest spannende moment... Ik ben heel benieuwd, gewoon: naar alles!

Veel succes, sterkte maar vooral: geniet ervan.

Groetjes!

• 11 Januari 2010 - 09:16

Jackie J:

Heeeyyy Helga en Patrick Héél erg veel succes vandaag. Een wonderbaarlijke en mooie dag. Geniet er lekker van.
    Liefs vanuit een koud en wit Venlo.
    Jackie

• 11 Januari 2010 - 10:59

Audrey:

PROFICIAT Pappa en Mamma !
    Ook hier toen de ooges open gingen, waren onze gedachten direct in China !! Jullie hebben Bo eindelijk mogen ontmoeten en hoepenlijk was het voor jullie allema niet al te vreemd.
    Net zoals de andere zeggen, NU missen we een update, op het meest spannende moment. Maar ja kleine kinderen vragen ook heel veel aandacht, dus begrijpelijk dat je die nu liever aan je kind wilt besteden ,dan aan een paar internetidioten, :-)

• 11 Januari 2010 - 13:04

Liezet Schmidgall:

Hoi Patrick en Helga,
    Heel veel geluk samen en vooral veel genieten met z'n drietjes.
    gr, Liezet

• 15 April 2010 - 17:55

Cobi En Coen Groen:

van hartegefeliciteerd
    wat een mooie zoon hebben jullie ,veel geluk en liefde toe gewenst door ons gr cobi en coen