Hier is onze kanjer!!! - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu Hier is onze kanjer!!! - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Helga Boots - WaarBenJij.nu

Hier is onze kanjer!!!

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

11 Januari 2010 | Nederland, Reuver

Trots stellen wij aan jullie voor: HONG BO ZHANG BOOTS!

Wonderbaarlijk genoeg hebben we vannacht allebei goed geslapen. Maar vanmorgen gierden de zenuwen aardig rond. We hebben wat afleiding gezocht in de supermarkt, waar we een extra grote koffer gekocht hebben zodat we deze week nog lekker kunnen shoppen voor ons mannetje.

En toen was het bijna zover, om 13.30 uur werden we opgehaald, om 13.10 uur stonden we al beneden in de hal te trappelen. Want je wil natuurlijk niet te laat komen op het eerste afspraakje met je zoon. De reis naar het adoptiekantoor duurde ongeveer een kwartier, maar het leek een eeuwigheid. Bij het uitstappen keken we al eens goed rond, want je weet maar nooit of de kinderen er ook lopen. Maar nee, nog niks te zien. In de hal bij de ingang hangt een bord van het adoptiekantoor, die moest natuurlijk even op de foto. En toen.... ineens stond kleine Bo achter ons. Wat er dan door je heen gaat. Eerst verbazing (want dit verwacht je niet echt in de hal), en toen meteen het allergrootste geluk wat je maar kan bedenken, daar stond onze kanjer!

Bo was heel verlegen, hij keek ons aan en deed eigenlijk niks maar we mochten wel zijn handjes vasthouden. Gelukkig waren onze reisgenootjes zo lief om foto's te maken en ons te filmen, anders hadden we weinig beeldmateriaal gehad ben ik bang. Na de ontmoeting mochten we het kantoor binnen, samen met een paar andere ouders die hun kindje kwamen ophalen. Bo liet het allemaal maar over zich heen komen en at intussen chippies die hij van de directeur van het kindertehuis had gekregen.

Na de nodige handtekeningen was het tijd om onze reisgenootjes te filmen en fotograferen, want toen kwam hun zoontje binnen. Ook een schatje! Daarna werd er nog een officiële familiefoto gemaakt, en konden we vragen stellen aan de directeur van het kindertehuis. Daar hebben we natuurlijk uitgebreid gebruik van gemaakt, alle info die we hebben over Bo tot nu is natuurlijk zeer waardevol.

Inmiddels vermaakte Bo zich lekker met zijn speeltjes en doosje chips. Toen de directeur en onderdirecteur die hem naar Nanjing gebracht hebben vertrokken zwaaide hij ze gewoon uit. Geen tranen, maar dit waren natuurlijk ook niet zijn vaste verzorgers. Op de terugweg in het busje zat Bo lekker bij Patrick op schoot naar buiten te kijken. Het is een heel vrolijk kereltje, hij lacht geregeld en hij houdt wel van een grapje.

Vanmiddag op de hotelkamer hebben we lekker met hem gespeeld. Rugzakje in- en uitpakken met speeltjes is favoriet. Maar ook voetballen met een ballon en bellen blazen is een leuk spelletje. Verder is boekje lezen erg leuk, Bo wijst de plaatjes aan en wij moeten de woordjes zeggen. Bij het boekje over een visje zei hij na een paar keer voorzeggen zelf: visje! Oke, wij hadden misschien een ander eerst Nederlands woordje gedacht, maar visje is natuurlijk ook helemaal goed.

Na de nodige formulieren voor morgen te hebben ingevuld en weer de nodige handtekeningen zetten hebben we maar snel even in het hotel gegeten, want het was inmiddels al best laat en Bo was moe aan het worden. Tijdens het eten was hij heel erg lief, zijn mondje ging braaf open en alles wat hij hem voorhielden ging naar binnen. Intussen speelde hij lief met zijn autootjes en boekje. Inmiddels was het toch echt bedtijd geworden voor de kleine man. Een poging om nog even in bad te gaan werd echt niet gewaardeerd (brullen!) dus maar snel de pyama aan en na een verhaaltje (vooral veel auto's kijken, die zijn favoriet) ging hij heel lief in zijn bedje liggen en viel na een minuut of 5 in slaap. Hij ligt nu achter mij in zijn bedje, lekker in dromenland.

Wij gaan ook zo maar slapen, morgen moeten we heel vroeg op want om 8.00 uur moeten we klaar staan om terug te gaan naar het adoptie kantoor. Dan horen we ook of we naar het kindertehuis mogen, ivm de mexicaanse griep is het nog niet zeker of we toestemming krijgen. We hopen in ieder geval heel hard van wel.

Groetjes van een dolgelukkige pappa en mamma

• 11 Januari 2010 - 14:14

Anita, Floris & Will:

Hoi, mama & papa (en natuurlijk niet te vergeten Oma)

Gefeliciteerd met jullie kanjer, fantastisch !!! Wat een lekker ventje om te zien. Leuk. dat het ook een echt jochie is, lekker spelen met de autootjes en al een eigen willetje, niet in bad! Geniet ervan de komende tijd voortaan lekker met z'n drieën !!!

Heel veel liefs en de groetjes aan Bo van Floris

Gefeliciteerd!
    Wat een lekker ventje.

• 11 Januari 2010 - 14:15

Marjan Brouwers:

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie kanjer BO en het geheel dit er al heel vertrouwd uit. Heel veel geluk samen.

• 11 Januari 2010 - 14:24

Astrid:

Hallo Kanjers,

Wat mooi!!!!!!!!!!!
    We hebben hier samen een traantje weggepinkt bij het lezen van het verhaal en de leuke
    foto's
    Wat goed dat alles zo super is verlopen.

Wat een lief jongetje!!!

We wensen jullie nogmaals proficiat en heel veel plezier en hopenlijk mogen jullie morgen naar het kindertehuis,dat zou leuk zijn ook voor Bo later.

We wensen jullie een goede nacht en mailen morgen weer.

p.s. passen de laarsjes???

Groetjes en dikke knuffels van ons.

Fred-Astrid-eline en lars

• 11 Januari 2010 - 14:47

Janine Van De Riet:

Hoi trotse Pappa & Mamma,

Van Harte gefeliciteerd met jullie Bo.

Wat een leuke foto's. Het is ook heel erg leuk om jullie reisverslagen te lezen.

Geniet maar lekker van elkaar.

Heel veel groetjes,
    Janine

• 11 Januari 2010 - 14:48

Marlou:

Van harte gefeliciteerd met jullie manneke.
    Eindelijk bericht.
    Ik ben (zoals waarschijnlijk velen op deze site)vandaag wel 20 keer naar de computer gelopen om te kijken of er al nieuws was.
    Wat fijn dat alles zo vlot is verlopen.
    Het genieten kan beginnen.
    Heel veel geluk samen.

Marlou

• 11 Januari 2010 - 14:57

Miranda:

hallo alle drie,

Proficiat met met dit kanjertje, en Bo natuurlijk proficiat met zo"n schatten van ouders beter kun je ze bijna niet wensen.
    Wat een lekker en vrolijk jochie.

groetjes Ron, Miranda joyce en inge

• 11 Januari 2010 - 15:14

Karin Steeghs:

Hoi lieve Bo, Helga en Patrick,

Proficiat met jullie kanjer!!!!!!!!!!
    Wat een heerlijk gevoel is het hè. Zo lang naar uitgekeken en dan nu is het zover.
    Het zal al heel snel heel vertrouwd aanvoelen.
    Genieten, genieten, genieten.

Groetjes Karin, Peter, Carlos en Sebas.

• 11 Januari 2010 - 15:21

De Trotse Oma :

Allereerst van harte gefeliciteerd met Bo. We hebben de foto's gezien en het verslag gelezen. Het is een heel mooi manneke en wij vonden het geweldig om hem in China te horen lachen. Dit deed ons goed.
    Tot over 2 weken. Gr. vanuit Reuver

• 11 Januari 2010 - 15:27

Tante Riet En Oma:

Vanmiddag zijn we in de Zorgboerderij ontvangen en kregen we na het zien van de foto's lekkere beschuit met blauwe muisjes op de kleine Bo.
    Geweldig allemaal en heel veel groetjes , ook van Jo en Har.

• 11 Januari 2010 - 15:46

Marcel En Els:

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie kanjer. Even een traantje wegpinken, hoor! Wat mooi om te zien dat hij door jullie zich drinken laat geven. Fantastisch. We hebben vandaag veel aan jullie gedacht.

Groetjes Marcel en Els

• 11 Januari 2010 - 15:52

Peg Peet En Kids:

Ha,

PROFICIAT!!!!!
    Enne potverdikke jullie krijgen het zelfs nu weer klaar om ons te laten huilen.
    Nou GEWELDIG!!!!!
    Enne Bo je boft met zo'n
    ouders we weten eigenlijk niet meer wat we moeten schrijven want hier zijn bijna geen woorden voor. genieten maar! gr peg peet en kids!

• 11 Januari 2010 - 16:11

Suzanne&Rene:

Ha mamma en pappa,

Gefeliciteerd met jullie lief menneke. Wat een kereltje is t al zeg :) Zit nu ook weer met tranen in mijn ogen je verslag te lezen. Wat fijn dat hij eindelijk bij jullie is.
    Geniet ervan. Liefs van ons.

• 11 Januari 2010 - 16:24

Yvonne:

Heeee Patrick & Helga.

PROFICIAT !!

Eindelijk is het zo ver en zijn jullie de trotse ouders van een lief jongetje Bo. Hij ziet er erg schattig uit op de foto's en het lijkt wel of hij al een hele tijd bij jullie hoort, zo vertrouwd komt het al over.

Vanmorgen moest ik nog effe aan jullie denken en wat er allemaal niet door jullie heen zou gaan. Maar na het zien van deze foto's en het lezen van jullie verslag weet ik het zeker... het gaat helemaal goed komen !!

Een hele dikke knuffel van mij.... aan jullie alle drie ;)

Yvonne

• 11 Januari 2010 - 16:54

Jan En Ine,:

Hoi trotse pappa en mamma!!!

Wat is het een schatje zeg!!!!
    Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen.

Groetjes Jan ,Ine en Robin.

• 11 Januari 2010 - 17:08

Ron:

Goeie daag kersverse Elders.
    Wat un leuk menneke,veur motte maar ens snel ein putje voetballe als we waer in swame op vakantie gaon.
    geneet van idder moment noe ze nag klein zien, want ze groeie vuul te snel.

groetjes oet offebek,

ron,miranda en de kids

• 11 Januari 2010 - 17:18

Danielle:

Gefeliciteerd!!!

Wat een ontzettend leuk verhaal! Heb t met tranen in mijn ogen zitten lezen!

Leuke foto's van jullie! Het is ontzettend leuk jongetje om te zien!!

Visje is toch fantastisch eerste woord!!

Groetjes Danielle

• 11 Januari 2010 - 17:21

John:

proficiat ouders met julie kleine manneke.
    het is een dotje. geniet maar lekker met jullie drieen en tot gauw op de ruiver

groetjes john, petra en femke

• 11 Januari 2010 - 17:29

Marjon De Vlieger:

Hoi trotse Pappa en Mamma,

PROFICIAT.
    Eindelijk kunnen jullie hem in jullie armen sluiten, geweldig.
    Nu maar lekker genieten met zijn drietjes.

Groetjes,
    Piet, Tiny en Marjon de Vlieger.

• 11 Januari 2010 - 17:35

Wiel EnMarij:

Hallo Patrick en Helga aller eerst porficiat met zomooi plaatje van een zoon ziet er geweldig uit(juilie trouwens ook zovol maakt gelukkig)Bo van harte welkom in de familie. Geef die kanjer van jullie maar een dikke knuffel van ons tot gauw. Groetjes uit Beesel.

• 11 Januari 2010 - 17:39

De Draeckskes:

11 Januari 2010 een dag om nooit te vergeten!

Nu we zeker weten dat alles goed is gegaan, en jullie in de 7e hemel zijn willen ook wij jullie van harte feliciteren met de adoptie van jullie klein manneke BO.
    Klinkt heerlijk oficieel is 't niet?
    Nu niet meer alleen in jullie harten maar ook in jullie armen.
    Wat een kanjer, zolang naar uitgekeken en nu eindelijk "thuis"in jullie midden.
    Zolang gedroomd, gehoopt en verwacht!
    Voor jullie allemaal is wachten nu voorbij, en komt een tijd van vertrouwen en liefde opbouwen.
    We wensen dat Bo jullie heel snel in z'n kleine hartje sluit om jullie er nooit meer uit te halen.

Ik had vanmiddag op het werk al gauw gekeken, en het was een ontmoeting volgens het boekje zo te lezen.
    Wat moet dat fijn zijn geweest de eerste ontmoeting zo ontspannen, en zelfs al lachen op de foto!
    Ik moest toch wat traantjes wegpinken!
    Bo zal heel snel beseffen dat hij het niet beter had kunnen treffen.

We wensen jullie heel veel geluk gezond en liefde met jullie kersverse gezinnetje.

Heel veel liefs,
    De draeckskes.

• 11 Januari 2010 - 17:44

PeteBoef:

Lieve Peettantie,

Ik ben zo blij voor jullie dat jullie Bo nu eindelijk in jullie armen kunnen houden.
    Ik weet dat het nog wel even duurt voordat ik met 'm mag spelen.
    Maar als 't dan eindelijk zover is, zullen we de schade dik en dubbel inhalen.
    Mijn zussen en ik hebben BO al in onze hartjes gesloten en kijken erg naar 'm uit.

Mis jullie!
    Liefs PeteBoef Bram.

• 11 Januari 2010 - 17:51

LIEVE BO:

Lieve Bo

Al ben je ver van hier geboren
    Nu mag jij voor altijd bij hen horen.
    Jij mag je kleine handjes leggen in die van hun, dag en nacht
    Wat kunnen wij daarvan nog zeggen.
    God heeft jullie bij elkaar gebracht
    En zelfs al voor zij bij jou kwamen
    voelden zij met jou een band
    Nu zijn jullie voor altijd samen
    En is jullie toekomst in Gods hand.

L.l

• 11 Januari 2010 - 17:53

Fam. Mestrom:

hoi Bo, Helga en Patrick.

Mam belde op, dat jullie met Bo op de site stonden, maar dat ik er maar wel 'n zakdoek bij moest pakken. En daar had ze gelijk in, wat 'n mooi mannetje. Kevin zei: Hee, Bo is 'n jongen, dan kan ik met hem spelen als ik bij oma en opa ben. Sita en Anke zeiden: oh, wat 'n schatje.

Groetjes Sita, Anke, Kevin, Tessa, Jorgen en Ans.

• 11 Januari 2010 - 18:05

Boots Van 't Henge:

Hoi Hoi FAMILIE Boots en gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding. Wat een leuk ventje en al zo lekker spontaan. Zoals ieder ander, zat ook ik met tranen in de ogen jullie berichtje aan het lezen. Als je een kindje in je armen mag sluiten besef je echt pas wat een enorm geschenk en voorrecht dit is.
    Voor Bo Welkom in de familie en we hopen dat je snel een lekker balletje kan/wil schoppen met Kjell ( echter is hij meer geintresseerd in grote machines en gereedschap op dit moment), maar je pappa en mamma hebben de komende maanden tijd zat om achter al je passies, hobby's en streken te komen.

nogmaals proficiat en nog heel veel plezier met z'n drieën in China !!

Audrey Eduardo & Kjell

• 11 Januari 2010 - 18:16

Mirna Janssen:

Hoi trotse ouders

Gefeliciteerd met jullie kanjer. Wat een lief manneke en wat fijn dat alles goed is verlopen. Nu kunnen jullie lekker van hem genieten. Ik ben echt heel blij voor jullie. Geniet maar lekker van hem en heel veel plezier samen.

Gr Mirna

• 11 Januari 2010 - 18:51

Smolenaartjes:

Ha die Bo, Patrick en Helga,

Proficiat met jullie kanjer, wat een vrolijk manneke!! We hadden vandaag al enkele keren op de site gekeken want Lars en Sanne vonden het wel heel spannend en eindelijk was daar dan het bericht......Bo in jullie armen! De nintendo en playstation werden hier meteen voor aan de kant gezet en dat wil wel wat zegggen. En tja wie houdt het bij het zien en lezen van zoveel geluk nog droog (wij niet). Een wens waar jullie zolang naar uitgekeken hebben is nu werkelijkheid geworden. Lieve Bo, Patrick en Helga geniet van elkaar en maak er wat moois van met z'n 3-en!!!
    Lars, Sanne, John en Sandra

• 11 Januari 2010 - 18:54

Nicole:

Helga en Patrick,

Proficiat met Bo. Een beter begin van het nieuwe jaar kun je je niet wensen. Als hij nu al "visje" kan zeggen belooft het een echte carnavalist te worden. Jullie zijn samen met de dolle dagen weer in Reuver en dan kan hij 's-woensdag al meteen mee naar "het hieringsjelle". Geniet er lekker van.

Nicole-Hans en de kids

• 11 Januari 2010 - 19:25

Nicole En Jurgen:

Dag allerliefste Bo, wij wensen je van harte proficiat met zo'n lieve pappa en mamma. We vinden je echt een kanjer !!! Doe de groetjes aan je pappa en mamma. Tot snel "oppe Ruiver". Nicole, Jurgen en de kids

• 11 Januari 2010 - 20:03

Angelique Claessen:

Hoi Patrick en Helga,
    Proficiat met jullie zoontje.
    Prachtig jullie verhaal en de foto's van jullie kleine ventje!
    Het ziet er ontroerend uit.
    Heel veel geluk samen.
    gr. Angelique

• 11 Januari 2010 - 20:17

Mike, Maureen & Sven:

Proficiat met het mannetje en voor Bo proficiat met deze twee fantastische ouders! Wat een mooie foto's en een prachtig verhaal. Geniet van iedere minuut. Tot oppe Ruiver.

• 11 Januari 2010 - 20:56

Marianne Plugge:

Hallo Helga en Patrick,

van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bo.
    Hij ziet er fantatisch uit.
    Liefs Marianne en Jaap

• 11 Januari 2010 - 22:00

Peg,peet En Kids:

Hoi,

Er heeft nog iemand een kindje gekregen vandaag. leon en anke een dochter Lieke!!!! Leuk he gr peg!

• 11 Januari 2010 - 22:16

Fam.dings:

hallo papa en mama
    proficiat met jullie kanjer Bo ,wat een prachtig kereltje!na zo'n lange tijd wachten,eindelijk bij jullie kleine kereltje.heel veel geluk samen en geniet van ieder moment!

groetjes vanuit belfeld
    Michelle,cas Thom
    jan en mariëlle dings

• 11 Januari 2010 - 22:23

Fam. Peeters:

Wat geweldig om jullie zo nu echt met Bo te zien! Wat een leuk kereltje. Iris en Bjorn vinden hem ook heel schattig. We kunnen niet afwachten tot we jullie drieën "live" kunnen zien.

Pap en mam zaten hier al ongeduldig te wachten toen wij van de peuterspeelzaal afkwamen. Ze wilden graag vertellen dat ze Bo al door de telefoon hadden horen lachen en hoe blij jullie waren.
    Ze hebben hier ook de foto's kunnen bewonderen.
    We zijn heel benieuwd naar jullie volgend bericht.

Groetjes Iris, Bjorn, Lei en Diana

• 12 Januari 2010 - 01:35

Roel En Marjan:

He ouders, wat een heerlijke mannetje is Bo zeg, wat een ontzettend mooi en lief koppie heeft hij zeg. Echt onvoorstelbaar. Nu weet je waar je al die jaren voor geknokt hebt en is alles wat je doorstaan hebt vergeten.
    Voor ons was het ook een onvergetelijke moment om Si Yu voor het eerst te zien. Het was vooral huilen en Marjan is haar beschermengel. Ik mag gelukkig nog wel in dezelfde kamer komen (hahaha) maar te dichtbij komen wordt nog even niet gewaardeert. Ach, begrijp het allemaal best, 2 vreemde mensen en dan die man er ook nog bij. Wie zou er niet van schrikken toch. Ik wel tenminste. Nou snel op naar alle formaliteiten en dan starten met ons eigen leven met haar. We hopen dat Peter en Jolanda en Kiara net zo gelukkig zijn met hun Gai. Feliciteer hun ook van ons en doe ze de groetjes. We zien elkaar weer heel snel en gaan dan met z'n allen nog een mooie week tegemoet in Beijing. Wij kijken uit naar jullie zoon.
    gr roel en marjan

• 12 Januari 2010 - 06:13

Petra En Cor:

Hoi stralende ouders.

Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer.

Vanaf nu kan het echte genieten beginnen met jullie leuke manneke.

Groetjes en geniet met volle teugen,

Petra en Cor

• 12 Januari 2010 - 07:28

Angelique:

Hallo trotse papa&mama,
    Wat een geweldig ventje zeg!! Proficiat!!!
    Echt speciale foto's, heel ontroerend. Geniet ervan met z'n allen.
    Groetjes Angelique

• 12 Januari 2010 - 08:23

Monique Graat:

Een dikke proficiat! Geweldig, wat een kanjer!

Heel veel geluk samen en amuseer jullie,
    groetjes Monique

• 12 Januari 2010 - 08:27

Eva Fernandez:

Hai trotse pappa en mamma,

Wat een vrolijk kereltje zeg.... en wat spannend allemaal zeg, we zitten zover weg maar voelen de spanning gewoon met jullie mee!
    Maar helemaal geweldig voor jullie, geniet ervan en komen nog veel mooie momenten.

Groetjes Eva

• 12 Januari 2010 - 08:53

Jolanda Van Wezel:

Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer Bo !
    Geniet van deze bijzondere tijd in Nanjing.
    Groetjes,
    Jolanda, via over de muur jullie site gezien,
    trotse mama van een zoon uit Nanjing en een dochter uit Nanchang.

• 12 Januari 2010 - 08:53

Christoph Doppelbaue:

Van Harte Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Gr. vanuit Venray

• 12 Januari 2010 - 09:53

Roger En Petra:

Hieperdepiephoera,

Eindelik, eindelik Proficiat, gefeliciteerd en alles wat geur uch kent winse.
    Noe geur same met Bo ziet zal d'r neet veul mier te winse zien, veur winse uch in idder geval 'nne sjoene toekoms vol geluk en leefde toe.
    Wat geweldig om te leaze det 't zoe good geit en gegaon is.
    Veur hubbe gister veul aan uch gedag (eigelik alle daag d'rveur aoch al) en seen noe oet nao 't "live"gebeure.
    De foto's en verhaole zorge det veur hie de verwerming hoeger gezatte hubbe: kiepevel toet achter de oere.

Hiel veul plezeer same en veur leaze gaer uch verdere avonture, en reagere dao op.
    Geniet, geniet en veural van uch drie same.

groetjes, Miloe Mathijs Roger Petra

• 12 Januari 2010 - 09:54

Roger En Petra:

Nog efkes dit:

wat 'nne knapperd!!!

• 12 Januari 2010 - 12:33

Angele Geerlings:

proficiat met jullie prachtige zoon.

Heel mooi om jullie verhaal te lezen, je kunt jullie geluk bijna voelen.

geniet samen van dit geluk.

groetjes angele

• 12 Januari 2010 - 19:36

Ilona Tagage:

Hoi papa en mama,

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve kanjer! Het is echt een lekker manneke en nu maar lekker genieten!

Groetjes Ilona

• 13 Januari 2010 - 16:01

Peter,tamara En Kids:

hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje bo.wat fijn dat alles zo goed is gegaan, geniet ervan de komende tijd want de dagen zullen voor jullie en bo wel omvliegen!!! geniet ervan voortaan lekker met z'n drieën te zijn heel veel groetjes vanuit belfeld peter, tamara, melanie en lyanne steegh

• 15 Januari 2010 - 14:06

Harrie & Jeanne :

Hallo Helga en Patrick,

Proficiat met jullie zoon! Veilige reis terug en veel geluk.

Groetjes fam. Janssen

• 23 Januari 2010 - 15:29

Roland,Suzanne&Joep:

Hoi Trotse ouders van Bo,

Van Harte gefeliciteerd!!
    En Bo natuurlijk ook!! Hij heeft het maar getroffen met zo'n geweldige lieve Pap en Mam.
    Het moet toch een geweldig gevoel zijn geweest toen jullie hem eindelijk in jullie armen konden sluiten.
    Nu lekker nog genieten met z'n 3-tjes in China,en daarlijk oppe Ruiver verder genieten van jullie vrolijke menneke.

Heel veel liefs van Roland,Suzanne en Joep.