Hier is hij dan: onze Cheng! - Reisverslag uit Shijiazhuang, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu Hier is hij dan: onze Cheng! - Reisverslag uit Shijiazhuang, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu

Hier is hij dan: onze Cheng!

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

06 Februari 2012 | China, Shijiazhuang

Hier alvast de allereerste foto's van onze tweede kanjer. Het uitgebreide verslag schrijven we vanavond pas, maar dan hoeven jullie niet langer te wachten op de foto's. Alles is goed gegaan, we hebben er een geweldig manneke bij!

• 06 Februari 2012 - 08:26

Astrid:

Super!!!!!!!Proficiat met jullie zoon en broertje CHENG.

Dit is al een mooi plaatje!!!
    Ziet er al mooi uit.

We wachten met veel spanning af naar jullie verslag van vanavond.

Oma Klazien zou vanacht om 02.30uur de wekker zeteen ,weant dan werd ze weer oma!!

Alvast een dikke knuffel voor jullie alle 4.

Astrid

• 06 Februari 2012 - 08:29

Ingrid En Dorèt:

Super proficiat. Staat jullie geweldig zo met z'n vieren. Het is inderdaad een mooi menneke. Genieten!!

Groetjes Ingrid en Dorèt

• 06 Februari 2012 - 08:31

Astrid:

Was erg snel met de reactie en zag maar 1 foto, zie nu ook de andere foto's.
    Wat zijn jullie een mooi gezinnetje zo samen met zijn 4-tjes!
    Cheng heeft al genoeg lol zo te zien.
    En hoe vind Bo het nu allemaal???

Ik bedoelde dus dat klazien de wekker zou zetten (niet zeteen)

• 06 Februari 2012 - 08:43

Anita, Wil & Floris:

Yes daar is Cheng. gefeliciteerd met jullie zoon en broertje ! En Cheng heel veel plezier met je ouders en grote broer dat jullie maar veel geluk en plezier zullen hebben. We hopen julie gauw weer te zien over ca. 14 dagen. Geniet de komende tijd maar even rustig met z'n viertjes.

• 06 Februari 2012 - 08:48

Ingrid, Edwin , Lina:

Hoera! gefeliciteerd!!! wat een mooi mannetje! en wat ziet hij er al ontspannen uit!!! fijn hoor! Zo leuk om jullie samen te zien!!! een mooi gezinnetje!
    Ik zag trouwens dat het inderdaad dezelfde verzorgster was als bij Lina. Leuk! krijg wer de film terug van een jaar geleden toen zij ook Lina kwam binnenbrengen!
    veel geluk samen! lekker wennen aan elkaar en genieten!
    liefs, Ingrid, Edwin, Lina

• 06 Februari 2012 - 09:03

Mathilda:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje cheng en wat een stralende lach hebben jullie al van hem gekregen. Heel veel geluk en plezier met elkaar

groetjes Mathilda, mama van Delano

• 06 Februari 2012 - 09:08

Fransenmargriet:

Proficiat met Cheng.

Jullie stralen allemaal!!

Geniet van de tijd in China en we wachten op nieuwe verslagen.

F&M

• 06 Februari 2012 - 09:13

Odette & Vincent Van Der Koelen:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Heerlijk om hem zo al te zien lachen. Geniet van jullie tijd.

• 06 Februari 2012 - 09:23

Si Yu, Marjan En Roe:

Hoi lieve ouders van Bo en nu Cheng erbij. wat een prachtig manneke is Cheng. Al het wachten is eindelijk beloond. Hij is er en is jullie zoon en het broertje van Cheng, wat geweldig. Gefelciteerd natuurlijk alle 3 en Cheng met zulke ouders.
    Ik kon niet wachten en heb de site al de hele ochtend aanstaan om de 1-ste blik op te vangen van Cheng. Helemaal fantastisch. Zal jullie blijven volgen de komende weken en wens jullie hele gelukkige dagen in China. Vergeet niet om in Beijing uit te nodigen voor de hotpot, het adres heb ik nog wel. Iedereen moet die ervaring hebben toch?!?
    veel plezier en veel geluk daar nog. liefs Si Yu Marjan en Roel

• 06 Februari 2012 - 09:52

Suzanne & René:

Van Harte Harte Gefeliciteerd!!! Wat een leuke foto's en Cheng heeft er al zin in zo te zien!! Weer een spetter erbij. Geniet er weer van!

Gr. ons xxx

• 06 Februari 2012 - 10:02

Marlou,Igor En MaJin:

Gefelicieerd met jullie prachige zoon en broertje. Leuke foto's.
    Geniet van jullie gezinnetje.

Groetjes Marlou

• 06 Februari 2012 - 10:11

Marjan De Jong:

Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Wat ziet hij er vrolijk uit. Ben heel benieuwd hoe het vandaag allemaal is gegaan bij jullie. Geniet van deze fantastische tijd in China.
    Hartelijke groet,
    Wim, Marjan, Jacintha, Jorinde en Jari de Jong
    www.wimaja.blogspot.com

• 06 Februari 2012 - 10:26

Smolenaartjes:

Patrick, Helga en Bo, proficiat met jullie Cheng! Wat weer een mooi manneke en wat een stralend familiekiekje!!! Samen met Sanne (is een beetje ziek) hebben we de hele morgen gewacht op de eerste foto's en eindelijk daar was ie, ontroerend.
    Wij wensen jullie heel veel geluk samen en geniet van elkaar!
    Groetjes,
    Lars-Sanne-John-Sandra

• 06 Februari 2012 - 11:14

Petra:

Hoi, Wat een prachtig plaatje van jullie vieren!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige 2e zoon!! Geniet van deze bijzondere 1e momenten...

Groetjes,
    Petra mama van een dochter uit Shanghai en een zoon uit Hebei die op een paar 100km afstand van jullie is!!!

• 06 Februari 2012 - 11:54

F, P, W, B:

Daar is hij dan!!
    Gefeliciteerd metjullie zoone n broertje Cheng!

Wat ziet het er al "relaxed" uit zo op schoot met 2 knullen.

Geniet van elkaar en van China!

groetjes,
    Petra
    mama van Wendy en Brian
    meiling10

• 06 Februari 2012 - 12:03

Marjon De Vlieger:

Proficiat met jullie zoon en broertje.
    Geniet van jullie China tijd.

Groetjes Marjon

• 06 Februari 2012 - 12:57

Heidi, Ron En Joni.:

Lieve Helga, Patrick en Bo.

Proficiat met jullie zoon en broertje.Wat een mooie, heerlijke kerel op de foto.
    Wat vindt Bo van zijn broertje en het moeten delen?

Liefs van Ron, Heidi en Joni.

• 06 Februari 2012 - 20:57

Patty:

Gefeliciteerd met jullie prachtige knul!!!
    Wat een rijkdom, 2 van die kereltjes!

Geniet van China, en van de zorg van Tao Qi, zij is inderdaad super (weten we uit ervaring)

• 07 Februari 2012 - 15:57

Petra En Richard:

Eindelijk met zijn viertjes. Iets waar jullie lange tijd op hebben gewacht. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan:-))

• 08 Februari 2012 - 13:13

Dick En Hinke:

Super, eindelijk met z'n vieren.
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Nu samen genieten van elkaar en van China.

Groetjes
    Dick & Hinke Schilstra
    Senna, Stijn en Ruben

• 16 Februari 2012 - 08:41

Louise:

Hoi Helga.Patrick en Bo
    van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje CHENG

sorry kon niet eerder reageren laptop was kapot

geniet van jullie mooie mannetjes

en tot snel
    groetjes en een dikke kus van ons
    LouiseRrene,Cheyenne,Lyndsey en Esmée