Een berichtje van Bo voor alle kinderen - Reisverslag uit Shijiazhuang, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu Een berichtje van Bo voor alle kinderen - Reisverslag uit Shijiazhuang, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu

Een berichtje van Bo voor alle kinderen

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Helga

07 Februari 2012 | China, Shijiazhuang

Hoi allemaal, hier even een berichtje van Bo. Ik ben nu in China. Gisteren heb ik een broertje gekregen. Hij heet Cheng en is 3 jaar. Ik vind hem heel lief. Hij moet vaak om mij lachen. Maar soms huilt hij heel hard en dat vind ik niet leuk. Dan hou ik mijn handen voor mijn oren. Pappa en mamma zeggen dat Cheng soms huilt omdat hij zijn juf en zijn vriendjes mist. Dat snap ik wel, ik mis ook mijn juf en alle kinderen die ik ken hoor! Nou, ik ga weer lekker met mijn cars autootjes spelen, want die zijn ook mee naar China.

Dikke knuffel van Bo xxx

  • 07 Februari 2012 - 07:55

    Suzanne&René:

    Wat een lief berichtje van de grote broer! Het huilen wordt steeds minder. Komt allemaal goed! Gr. X

  • 07 Februari 2012 - 08:30

    Ingrid, Edwin, Lina:

    Hoi Bo,
    gefeliciteerd met je broertje! wat een leuk berichtje van je! wat een grote verandering voor jou! wel fijn om een broertje te hebben,he? maar ook wel wennen! en voor Cheng ook! maar dat huilen gaat wel over,hoor! als Cheng eenmaal gewend is gaat hij vast samen met jou met de Cars autootjes spelen! veel plezier in China!
    groetjes, INgrid

  • 07 Februari 2012 - 08:43

    Floris Veugelers:

    Hoi Bo, gefeliciteerd met je broertje, ik heb gisteravond je Oma nog gebeld om haar te feliciteren met haar 2e kleinkind dat vond ze heel leuk. Ik heb ook gisteravond jullie foto's al bekeken en volgens mij heb je een heel leuk broertje en hij heeft een lieve grote broer! Veel plezier en gelu met elkaar en ik hoop ook snel met jullie te kunen spelen!

  • 07 Februari 2012 - 10:48

    Heidi, Ron En Joni.:

    Ha Bo.

    Proficiat met je broertje Cheng!!!
    Je houdt je handen voor je oren als hij huilt, maar kun je hem dan wel troosten?Of laat je dat lekker papa en mama doen?
    Ik denk dat de kindjes uit je klas jou ook wel zullen missen.En misschien zijn ze ook wel jaloers dat jij nu in dat mooie, verre China bent en daar ook nog eens grote broer bent geworden.Dat is wel heel erg speciaal!!!
    Nou, we wensen jou (en natuurlijk ook papa, mama en Cheng) nog een fijne tijd in China.

    Groetjes van Heidi en Ron en een dikke knuffel van Joni xxx.

  • 07 Februari 2012 - 12:24

    Astrid:

    Hé grote broer,

    Proficiat met je broertje Cheng!!!!
    Zorg er maar voor dat Cheng heel vaak om je moet lachen,dan hoeft hij ook niet zo vaak te huilen.
    Als Cheng en jij (en pappa en mamma natuurlijk) samen leuke dingen doen,dan heeft hij geen tijd om zijn vriendjes en juf te missen .
    Alles komt goed,Bo.

    Heel veel kusjes en een dikke knuffel voor jouw en cheng van:

    Fred-Astrid -Eline en Lars.
    Maar ook van Galupy,saar,pucky,moenga,boef,
    bliksem,de geitjes ,de kippen en de hele beestebende van de Lambertusdijk.

  • 07 Februari 2012 - 17:10

    Bramteam:

    Ha Bo,

    Wij missen je ook, maar vergeet niet: Jij hebt een héél belangrijke missie.........
    Jij moet er samen met Finn (Bo team) voor zorgen dat jullie daar plezier hebben en
    dat jullie na heel veel avonturen dan ook weer veilig thuis komen.
    En natuurlijk ervoor waken dat Takelmans niet al te veel problemen veroorzaakt!
    Anders heeft hij strakjes "Grote problemen".
    Houd jij ze daar in de gaten dan doe ik het hierrrrrrrrrrrrr.....
    Avontuurrrrrrrrrrrrrr.........
    Qachiqa chiga chua..................

    P.s. geef je mijn peettantie ook een dikke knuffel.

    Bram team.


  • 07 Februari 2012 - 17:47

    Iris En Bjorn:

    Oeps, te snel verzonden, nu dan nog maar een keer.

    Hallo lieve Bo,

    Na de foto's van gisteren dachten we even dat je in plaats van een klein broertje een grote broer had gekregen. Maar vandaag is het duidelijk wie hier de grote broer is en dat ben jij dus!!!!!!!!

    Wat cool dat jullie al zoveel plezier hebben met elkaar en dat jullie al zo leuk met elkaar kunnen spelen.

    Wij verheugen ons er al op om met jullie samen te spelen.

    We begrijpen heel goed dat je het niet leuk vindt als Cheng moet huilen. Als grote broer kun je hem dan misschien troosten.

    Jij bent al een grote broer en hoeft zelf natuurlijk niet meer te huilen.

    groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal,

    Iris en Bjorn


  • 07 Februari 2012 - 18:10

    Monique En Tom:

    Hey grote broer Bo,

    Gefeliciteerd met je broertje Cheng!!
    Geniet samen met papa en mama van jullie tijd in China. En ik weet zeker dat het huilen van Cheng steeds minder wordt en jij heel snel hem vanalles gaat leren. En natuurlijk lekker samen spelen.

    Groetjes van Monique en Tom
    (vrijwilliger Boemeltrein en mama van Tom natuurlijk )

  • 07 Februari 2012 - 18:42

    INDY EN FAM.:

    Proficiat met jullie zoon en broertje Cheng, zo te zien is alles naar jullie zin daar en wat een leuke foto s!
    Leuk he Bo zo n broertje waar je altijd lekker mee kunt spelen, ik mis je wel op school want maar ik hoop dat je samen met cheng veel plezier beleeft, ben benieuwt naar je lieve broertje heel veel plezier en we houden elkaar op de hoogte.

    Veel liefs X Indy en Fam.

  • 08 Februari 2012 - 07:05

    Dean Janneman:

    (ik citeer :))

    Hoi Bo,

    Wat heb jij een leuk broertje! Soms doet Jake ook huilen maar we spelen ook vaak samen en dan doet hij niet huilen. Wat doe je allemaal in China? Wat eet je daar allemaal? Wanneer kom je terug?

    Groetjes van Dean!

    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Cheng!! groetjes Sandy, Jeffrey, Dean en Jake.

  • 08 Februari 2012 - 12:06

    Zara:

    Hoi Bo,

    Wat spannend dat jij helemaal in china bent. En ik vind het super voor je dat je nu grote broer bent van Cheng. Als je weer terugbent in Ruiver dan gaan we weer samen in de pauze spelen.

    Heel veel groetjes en knuffels van Zara (Franssen)

  • 16 Februari 2012 - 08:26

    Cheyenne:

    Hoi Bo
    gefeliciteerd met je broertje
    hoe is het?
    ik mis jou ook.
    groetjes en een dikke kus van cheyenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shijiazhuang

op naar china

Recente Reisverslagen:

02 April 2012

Jarig en 1e schooldag

24 Februari 2012

We zijn weer thuis

20 Februari 2012

De laatste dag in China...

19 Februari 2012

De Zijdemarkt

18 Februari 2012

Plein van de Hemelse Vrede
Helga

Wij hopen begin 2010 naar China te vertrekken om onze zoon op te halen. Wij zijn er klaar voor!

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 266805

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 21 Februari 2012

op naar china

Landen bezocht: