Een berichtje van Bo voor alle kinderen - deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu Een berichtje van Bo voor alle kinderen - deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van Helga Boots - WaarBenJij.nu

Een berichtje van Bo voor alle kinderen - deel 2

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

16 Februari 2012 | China, Beijing

Hoi allemaal, hier weer even een berichtje van mij. Ik ben nog steeds in China. We zijn nu in een ander hotel. Ik vind het hier ook leuk, en het eten is heel lekker. Mijn broertje vind ik nog steeds heel lief, zo lang hij maar niet aan mijn speelgoed zit (wat hij natuurlijk wel doet). Gisteren ben ik naar de Chinese Muur geweest. We gingen eerst met de kabelbaan naar boven, en daar heb ik helemaal zelf een heel stuk gelopen en geklommen. Ik heb een echte medaille gewonnen omdat ik het zo goed gedaan heb. Naar beneden mocht ik met pappa via de rodelbaan, met een soort slee, dat was heel leuk. Vandaag heb ik de brandweerauto en de trein van Cars gekregen, daar ben ik nu mee aan het spelen. Cheng kreeg een hondje wat kan blaffen en springen, maar hij is er nog een beetje bang voor. Ik niet natuurlijk, maar ik ben ook al veel groter. Nou ik ga weer lekker spelen! Over 5 nachtjes kom ik weer naar huis toe. Ik wens jullie allemaal veel plezier met de carnaval. Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn, maar volgend jaar doe ik zeker weer mee hoor!

Dikke knuffel van Bo xxx

  • 16 Februari 2012 - 09:23

    Astrid:

    Ha Bo en Cheng,

    Wat zijn we blij om te lezen dat alles goed gaat.
    En dat het ook goed gaat samen met Cheng.
    En denk eraan Bo, samen delen!!!
    Maar je moet maar denken,samen spelen is (meestal) leuker dan alleen.
    Geniet nog maar even van jullie mooie China en dan hopen we je dinsdag samen met Cheng en Pappa en Mamma weer samen te zijn "Oppe Ruiver".
    Daar wacht al de hele beesteboel op jullie.(Al zal Cheng daar misschien nog niet zo blij mee zijn).Maar dan moet jij, Bo hem maar een beetje bij helpen!
    Maar dat gaat zeker lukken .

    Groetjes en een dikke,dikke knuffel van Fred-Astrid_Eline en Lars

  • 16 Februari 2012 - 12:09

    Astrid:

    Trouwens BO,

    Bij jullie op school is Luka van Leipsig en Milan Berkers de Prins en Prinses van school.

  • 16 Februari 2012 - 14:45

    Musketier Bram:

    Dag grote vriend,

    Ik vind het super leuk om je foto's op mama's computer te zien.
    Ik mis je ook wel een beetje, elke dag vraag ik aan mama kan ik met Bo péle?
    En iedere keer zegt mama: dat kan nog niet Bram want Bo is nog steeds in China.
    Maar eigenlijk snap ik 't nog niet helemaal China wie is dat? We konden normaal toch ook gewoon pélen?
    Maar mama zegt dat je ook weer gauw thuis komt, en dat we dan vast ook weer samen kunnen pélen.
    Trouwens super Cool die madaille, super gedaan.
    En ook ik vind het niet altijd leuk als die zussen van mij aan mijn speelgoed komen, maar in ruil daarvoor mag ik ook soms aan hun speelgoed. Dus misschien kun je ook met Cheng een mooie deal sluiten?
    Wist je trouwens dat alle cars autootjes daar in China gemaakt worden? Cool hé.

    Mis je, en tot gauw liefs Bram.

  • 16 Februari 2012 - 21:27

    Iris En Bjorn:

    Hallo Bo en Cheng,

    wat super cool die medailles die jullie gekregen hebben bij de chinese muur. Kunnen jullie die ook in de prijzenkast hangen. Wij vinden het stoer van Bo dat hij zo goed op zijn kleine broertje past. Morgen gaan we carnaval vieren op school en moeten we een dansje uitvoeren. We vinden het allebei een beetje spannend dat dansje en daarom zijn we de laatste paar dagen al een beetje druk thuis.

    Natuurlijk gaan we ook verkleed, Bjorn als punker (met rood haar) en Iris ook als punker.

    We vinden het leuk dat jullie volgend jaar ook weer met ons carnaval willen vieren.

    Groetjes, Kusjes en een dikke knuffel van ons.

    Bjorn en Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

op naar china

Recente Reisverslagen:

02 April 2012

Jarig en 1e schooldag

24 Februari 2012

We zijn weer thuis

20 Februari 2012

De laatste dag in China...

19 Februari 2012

De Zijdemarkt

18 Februari 2012

Plein van de Hemelse Vrede
Helga

Wij hopen begin 2010 naar China te vertrekken om onze zoon op te halen. Wij zijn er klaar voor!

Actief sinds 21 Okt. 2009
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 266823

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 21 Februari 2012

op naar china

Landen bezocht: